星期三, 3月 07, 2007

肺腑之言

好討厭個種唔講好過講,但係唔講又唔得既說話,可惜,事實就是這樣矛盾,好似電視遊戲節目話齋:唔講唔舒服。

益食家/益飲家推介 (報紙廣告話)
閣下已被挑選成為本公司既尊貴客戶 (信用卡leaflet話)
最後今天,明天執笠,唔買實走寶 (樓下十蚊店話)
最低減至一折 (歐化傢俬話)
你係有你既道理,但係…… (同事係開會度話)
比啲靚啲泥好喎 (買生果時,你話)
搵啲靚啲既泥好喎 (去夜總會時,你同媽咪話)
你太太好靚喎 (人地太太在場時,係唔係都話)
我講個秘密你知,但你唔好話比人聽喎 (同事有gossip分享既時候話)
我當你係兄弟先至講啊……(你唔當係兄弟個啲人話)
唔係話擦你鞋先至講啊……(擦你鞋既下屬話)
哪,你唔好唔開心啊,我……(你做錯左事之後話)
我唔配愛你 (人地想飛你既時候話)
我唔能夠愛你 (人地想飛你既時候再話)
你當係我錯啦好唔好 (人地想飛你既時候再再話,如果講左上面二次都唔work既話)
我仲係好愛你嫁 (你有左第三者之後話)
I am sorry囉 (你唔覺得有錯既時候話)

沒有留言: