星期六, 7月 22, 2006

半球


「今日有無見過『露半球』?」

「咩野讓半球?」

「唔係讓半球,係『露半球』。有個女仔嚮CANTEEN『露半球』,好勁抽。」

「你……你又唔叫我去睇?」

「你唔同我地食飯之嘛。邊個睇到紅晒……」

「紅晒?邊樹紅晒?」

「更係耳仔啦,邊個碟餐蛋飯仲食剩左餐肉同煎蛋添!」

「有無搞錯……」

「無搞錯,結果我加料,食埋佢份餐蛋。」

「!」 「話時話喇,究竟有幾勁抽呢吓?」

「好似阿陳大文個頭咁上下……」

「陳大文個頭?一個頭定兩個頭?」

「梗係兩個頭。」

「!」「佢仲係唔係樹?」

「我走個陣時佢仲未走。」

「……」

「咦?你面青青咁,唔舒服啊?」

「……」

「你流緊口水喎。」

「……」

「你無野嘛……」

「……快D!即刻帶我去!我要,我要食──餐蛋飯。」

沒有留言: