星期三, 4月 16, 2008

我要答!我要答!

建議答案(同事J提供)

問:在兩性關係中,你再遇上多過一個吸引你的人,你會如何選擇?
答:揀大胸嗰個

問:你會如何處理這些感情生活?堅持一個伴侶,還是同時有多個伴侶?
答:會同每一個
伴侶講:「我堅持一個伴侶」

問:當你知道拍拖初期的激情,並不代表真愛時,你會如何作出感情選擇?
答:嘩,條問題
好混亂。咁喇,我大概會係拍拖有感情出現時同激情講byebye,或者,同激情講,你係真愛未出現之前,拿拿聲同感情做愛……(自己都唔知自己講咩)。不過,我都係想大胸嗰個

Text - From 16/4/2008 《明報》戀愛前,想一想 ── 愛情真相 好化學
Photo – From Internet

沒有留言: